Chì ghjè u tissu di mussola?

A muslina hè una tela di cuttuni di cuttuni strisciata cù una longa storia in India.Hè ligeru è respirabile.Oghje, a muslina hè apprezzata per a so adattabilità è hè aduprata per tuttu, da l'operazioni medichi à a cucina è cum'è tela per a robba.

Cosa hè Muslin?

Un tessulu di cuttuni strisciatu hè chjamatu tela di mussola di cuttuni.Un filu unicu di trama si alterna sopra è sottu à un filu unicu di urdimentu mentre face qualcosa utilizendu a tecnica simplice di trama.Prima di taglià è cose l'articulu finitu, i prototipi di moda sò spessu fatti di muslin per pruvà mudelli.

Chì ghjè a Storia di Muslin?

I menzioni più antichi di a mussola datanu di l'era antica, è si crede chì a muslina hè urigginata in ciò chì hè oghje Dhaka, Bangladesh.In tutta a storia di l'umanità, a mussola hè stata cummirciata in u mondu sanu è era un articulu preziosu, spessu valutatu cum'è l'oru.Ma a mussola hà avutu u so nome perchè era inizialmente scuperta in Mosul, Iraq, da i cummircianti europei.

A muslina hè stata impurtata da l'Europa mentre i tessitori di muslin in India è in Bangladesh sò stati sottumessi à trattamentu crudeli è furzati à tessi diversi tessili durante u cuntrollu coloniali britannicu.Gandhi, u

wps_doc_1

fundatore di u muvimentu di l'indipendenza indiana, hà cuminciatu à filà u so propiu filatu per creà khadi, una forma di mussola, in un sforzu di incuragisce l'indipendenza è di fà una resistenza nonviolenta à l'autorità britannica.

Diversi tipi di mussola?

Muslin hè dispunibule in una larga gamma di pesi è forme.Muslins d'alta qualità sò lisci, sedosi è fatti di filati uniformi, chì assicura chì u filu hè u stessu diametru in tuttu u tessulu.I fili utilizati per tesse muslins più grossi è di qualità inferiore sò irregulari è ponu esse sbiancati o lasciati unbleached.

Muslin hè dispunibule in quattru gradi primari:

1.Fogli: A mussola hè fatta in diversi spessori è texture, ma u fogliu hè u più grossu è grossu.
2. Mull: Mull hè una mussola fina è simplice spessu fatta di cuttuni è di seta, ancu se a viscosa hè ancu aduprata in ocasioni.Mull hè tipicamente utilizatu cum'è un vestitu sottumessu, per dà una robba più pesu è struttura, o per pruvà mudelli di vestiti.
3. Gasa: A gasa hè una variazione assai fina è trasparente di mussola chì pò esse usata cum'è un vestitu per ferite, un filtru in a cucina è per a robba.
4. Mussola svizzera: A mussola svizzera hè una tela di mussola trasparente è ligera cù punti o disinni elevati chì hè largamente utilizata per a robba d'estate.

Chì ghjè u rolu di a mussola?

Muslin hè un materiale assai adattabile utilizatu in una larga gamma di applicazioni, cumpresi vestiti, scienza è teatru.Eccu alcuni di i scopi di u tela.
Confezioni.A muslina hè a tela chì i patroni è i fognarii usanu più regularmente per pruvà novi disinni.U terminu "muslin" hè sempre mantenutu per discrìviri u prototipu ancu s'ellu hè stata utilizata una tela diversa per custruisce.
QuiltingU tissu .Muslin hè spessu usatu cum'è supportu di quilt.
Decoru di casa.A mussola hè aduprata per prudutti cum'è cortini, lenzuola sottili è tovaglioli in u decoru di a casa quandu un tela ligera è pura hè necessariu per creà un

wps_doc_0

atmosfera aria.
Pulizia.Siccomu u tela hè simplice per lavà è riutilizà per a pulizia verde, i vestiti di muslin sò populari per i panni multi-usu per a pulizia di qualcosa da a faccia à a tavola di cucina.
Arti.A muslina hè una scelta maravigliosa per scrims teatrali, sfondi è set, postu chì mantene a tintura bè.Siccomu hè ligeru, a mussola face un viaghju adattatu senza saldatura per i fotografi.
Casgiari: Per separà u latte liquidu da a cagliata di furmagliu, i casgieri in casa filtranu u latte cagliatu in un saccu di mussola.
Chirurgia: L'aneurismi sò cuparti di gasa di mussola da i medichi.L'arteria diventa più forte in u risultatu, aiutendu à prevene a rupture.
Guida di Cura di Tessuti: Cumu Cura di Muslin
Quandu si lavà, a muslina deve esse trattata cun delicatezza.Eccu alcuni struzzioni per a cura di l'articuli di muslin.
●Wash muslin cù a manu o in a lavatrice cù acqua fridda.
●Fate usu di detergente di lavaggio suave.
●Per asciucà l'articulu, appiccà o sparghje a mussola.In alternativa, pudete asciugare qualcosa à bassa, ma fate cura di caccià da l'asciugatrice prima ch'ella sia completamente secca.
Ciò chì face u cuttuni è a mussola differ l'una di l'altru?
U cuttuni hè u cumpunente principalu di a tela di mussola, ma certe varietà ponu ancu cuntene sita è viscosa.A muslina hè un tessulu assai più largu è più apertu cà l'altri tessuti di cuttuni utilizati per vistimenti cum'è camicie è faldes.
Segui Shaxing City Kahn Trade Co., Ltd. per uttene tessuti più di moda


Tempu di post: 12-Jan-2023

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//