Lavatu è mantenimentu di a seta vera

wps_doc_0

【1】Lavatu è mantenimentu di tessuti di seta pura

① Quandu lavate i tessuti di seta vera, duvete aduprà u detergente in particulare per lavà i tessuti di seta è di lana (dispunibule in supermercati).Pone a tela in acqua fridda.Vede l'istruzzioni per a quantità di liquidu di lavà.L'acqua deve esse capace di immerse u tela.Immergete da 5 à 10 minuti.Frecciate delicatamente cù e vostre mani, è ùn fate micca duru.Risciacqua cù acqua fridda trè volte dopu à lavà.

② Si deve esse seccu in un locu frescu è ventilatu cù u tela rivolta versu l'esterno.

③ Quandu u tessulu hè 80% seccu, aduprate un tela biancu per mette nantu à a tela è u ferru cù un ferru (ùn spray l'acqua).A tampiratura di u ferru ùn deve esse troppu altu per evità u giallu.Pò esse ancu appiccicatu senza stira.

④ I tessuti di seta deve esse lavati è rimpiazzati spessu.

⑤ U tessulu di seta vera ùn deve esse strofinatu nantu à u tappettu, nantu à u tavulinu o nantu à l'uggetti grossi per evità di coglie è rompe.

⑥ .Lavate è conserva senza pastiglie di camphor.

⑦ I tessuti di seta reale è di seta di tussah duveranu esse guardati separatamente per evità di gialli i tessuti di seta reale.Tessuti di sita bianca deve esse impannillati cù carta bianca pulita per evità l'ingiallimentu quandu si guarda.

【2】Metudu di rimozione di arrughe per 100 tessuti di seta pura

Dopu avè lavatu u tessulu di seta in acqua pulita, aduprate a mità di bacinu d'acqua à circa 30 ℃, mette una cucchiara di acitu, immerge u tessulu per 20 minuti, pigliate senza torce, appiccà in un locu ventilatu cù l'acqua per secca. toccu è rinfurzà e arrughe cù a manu, è quandu hè mezzu seccu, aduprate una buttiglia di vetru pienu d'acqua calda o un ferru à bassa temperatura per ferru a tela ligeramente per sguassà e arrughe.

【3】Sbiancante di u tissu di seta

Immergete a tela di seta gialla in l'acqua di lavà di risu pulita, cambiate l'acqua una volta à ghjornu, è u giallu sguasserà dopu à trè ghjorni.Se ci sò tacchi di sudore giallu, lavate cù u zuccaru di zucca di cera.

【4】Cura di a seta

In quantu à lavà, hè cunsigliu d'utilizà sapone neutru o detergente, immergellu in acqua à bassa temperatura per 15 à 20 minuti, poi strofinate delicatamente, è sciacquate cù acqua pulita.Ùn hè micca adattatu per aduprà lavatrice, sapone alkaline, lavatu à alta temperatura è strofinamentu duru.Dopu avè lavatu, stringhje delicatamente l'acqua, appiccà nantu à u rack di vestiti, è lasciate seccu per gocce per evità di sbiadisci per via di a luce di u sole.U tessulu di sita ùn deve esse ironed à alta temperatura o direttamente.Deve esse cupertu cù una strata di tela umita prima di stirare per impedisce chì a sita ùn sia fragile o ancu scorched da alta temperatura.L'impugnature di ferru ùn deve esse usatu durante u almacenamentu per prevene a ruggine.Certi cunsumatori si sbiadiscenu è tinghjenu per un almacenamentu impropriu.Inoltre, i prudutti di sita veri tendenu à indurisce dopu à un bellu pezzu, è ponu esse addolciti da a splutazioni cù un diluente di sita o un diluente di l'acitu biancu.

Estensione: Perchè u tessulu di sita hà l'electricità statica

A fisica in u liceu hà amparatu l'esperimentu di utilizà a seta per strofinate u bastone di vetru è di plastica

per generà l'electricità statica, chì prova chì u corpu umanu o a fibra naturali pò generà l'electricità statica.In i pianti di stampa di seta è di tintura, quandu si secca a seta vera, l'eliminatori statici sò ancu necessarii per resiste à l'impattu di l'electricità statica nantu à i travagliadori.Pò esse vistu chì a seta vera hà sempre l'electricità statica, per quessa chì a seta vera hà l'electricità.

Chì duverebbe fà s'ellu ci hè electricità statica in u tessulu di sita di mulberry puri dopu à lavà?

Metudu 1 per caccià l'elettricità statica di u tessulu di seta

Vale à dì, certi addolcitori ponu esse aghjuntu bè quandu lavate, è più prufessiunali, agenti anti-statici ponu esse aghjuntu per riduce l'electricità statica.In particulare, u reattivu aghjuntu ùn deve esse alkaline o una piccula quantità, chì pruvucarà a decolorazione.

Metudu 2 per caccià l'elettricità statica di u tessulu di seta

Andate à lavà e mani prima di esce, o mette e mani nantu à u muru per caccià l'electricità statica, è pruvate micca di portà tessuti di fantasia.

Metudu 3 per caccià l'elettricità statica di u tessulu di seta

Per evità l'elettricità statica, i picculi dispositi metallici (cum'è e chjavi), stracci di cuttuni, etc. ponu esse aduprati per tuccà a porta, a maniglia di a porta, u rubinettu, a schiena di a sedia, a barra di lettu, ecc. elli cù e mani.

Metudu 4 per caccià l'elettricità statica di u tessulu di seta

Aduprà u principiu di scaricamentu.Hè di aumentà l'umidità per fà l'elettricità statica lucale faciule da liberà.Pudete lavà e mani è a faccia per fà a carica statica nantu à a superficia di a pelle

S'ellu hè liberatu da l'acqua, mette umidificatori o fighjendu i pesci è i narcisi in casa hè ancu un bonu modu per regulà l'umidità interna.

Cunniscenza di pulizia di panni di seta

1. U tessulu di sita scura hè faciule di fade, per quessa, deve esse lavatu in acqua fridda à a temperatura normale invece di sughjendu per un bellu pezzu.Hè da esse impastata cù dolcezza, micca scrubbing furzatu, micca torciatu

2. Appendi à l'ombra per asciucà, micca asciucà, è ùn l'espone micca à u sole per evità u giallu;

3. Quandu u pannu hè 80% seccu, ferru cù a temperatura media per mantene a tela brillanti è più durable.Quandu u ferru, u reversu di a tela deve esse ironed per evità l'aurora;Ùn spray l'acqua per evità marchi d'acqua

4. Aduprate softener per ammorbidisce è antistatic


Tempu di Postu: Mar-03-2023

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//