I vantaghji di travaglià cun noi

Attualmente, l'industria tessili scala in a cima di a scala tutale in Cina, è a capacità di fabricazione creativa è intelligente ancu in fronte.Da ghjennaghju à Aostu 2022, l'impurtazioni è l'esportazioni di Shaoxing anu righjuntu 244,89 miliardi di yuan, un 32,5 per centu in più di u listessu periodu di l'annu passatu (u stessu quì sottu) (10,1 per centu in tuttu u paese è 18,8 per centu in a pruvincia), cuntendu u 7,8 per centu di l'importazione tutale. è u valore di l'esportazione di a pruvincia.Di stu totale, l'espurtazioni righjunghjinu 226,69 miliardi di yuan, un 33,7 per centu.

I vantaghji di a nostra cumpagnia:

Semu una sucietà chì integra l'industria è u cummerciu, chì ponu sia all'ingrossu à i cummercianti sia à i cunsumatori.Dunque, in termini di prezzu, pudemu offre un prezzu megliu per a vendita diretta di fabbrica cumparatu cù altre cumpagnie cummerciale.Avemu più di 20 anni di sperienza in l'industria di i tessuti.Semu pienamente cunfidenti in a prufessionalità di u tessulu è a capacità di serviziu di a cumpagnia.Facemu affari in linea per quasi 10 anni è raramente ricevemu recensioni negative.Per a qualità di u tela, avemu parechji certificati dispunibuli per a dumanda.Pudemu ancu mandà campioni gratuiti per cunfirmà a qualità di u tissu.Ùn importa micca quantu cumprate, faremu un ordine per voi.

Vantaghji in u disignu di u produttu è di u produttu (stampa u vostru disignu O sceglite u nostru disignu):

Avemu una squadra prufessiunale di diseggiani chì cuncepiscenu mudelli diffirenti ogni ghjornu.Se ùn avete micca u vostru propiu disignu, pudete sceglie ciò chì avemu, cum'è un mudellu di fiori, un mudellu di cartone, un mudellu paisley, un mudellu di Natale, un mudellu tintu ...

Avemu una varietà di tessuti, a pruduzzione principale cum'è tela di cuttuni (Tessutu Popeline,tissu liberty), tissu di poliester,tela di rayon, tela di lino... L'imballu di u produttu pò esse persunalizatu secondu i bisogni di u cliente, cartone, plegatu in blocchi, o in rotulu.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//