Team Building

Per aghjustà a pressione di u travagliu, crea una atmosfera di travagliu di passione, rispunsabilità è felicità, per chì tutti ponu dedicà megliu à u prossimu travagliu.U 28 d'ottobre di u 2021, Shaoxing Kahn Trade Co., Ltd. hà urganizatu apposta l'attività di team building "Ride the Wind and Waves, Create Brilliant Together", chì hà per scopu di arricchisce a vita libera di l'impiegati, di rinfurzà ancu a coesione di a squadra è di rinfurzà. a capacità di unità è cooperazione trà e squadre.L'avvenimentu hà iniziatu ufficialmente.
nutizie (8)
A cumpagnia prima si riunì per fà un rapportu à i sottogruppi, è hà divisu i rankings secondu u modu di cumpetizione di u gruppu, chì significava ancu chì i ghjoculi successivi, cumpresu u pranzu, necessitavanu un travagliu in squadra per compie, è dopu ghjunse cù i nomi è i slogans. di ogni gruppu, è poi riscaldatu inseme.Dopu avè ghjucatu qualchi ghjoculi chjuchi, aghju cunnisciutu rapidamente i membri di u gruppu.
nutizie (10)
U listessu hè veru à u travagliu.Dopu avè familiarizatu cun ellu, pudemu megliu coordinate è cooperà in diverse imprese.In seguitu, avemu urganizatu "veru CS", "cross-country di muntagna", "talent show" è parechji picculi ghjochi, è ognunu hà travagliatu inseme per fà u pranzu.Cù u sonu di i bicchieri chì tintinnavanu, a distanza trà tutti si strinse.
nutizie (4)
U situ di l'avvenimentu era caldu, caldu è armoniu.In diverse attività, l'impiegati cooperanu tacitamente, portanu avanti u spiritu di dedizione altruista, unità è cooperazione, aiutanu è incuraghjenu l'altri, è dà un ghjocu pienu à a passione di a ghjuventù.Questa attività di team building hà rinfurzatu a cumunicazione è a cuuperazione trà l'impiegati, è ancu accurtà a distanza trà ogni impiigatu.
nutizie (12)
Hà fattu ancu chì tutti capiscenu profondamente chì u putere di una persona hè limitatu, è u putere di una squadra hè indestructible.U successu di a squadra richiede i sforzi cumuni di ognunu di i nostri membri !À u listessu tempu, avemu ancu capitu l'impurtanza di un bonu capu.
nutizie (3)


Tempu di Postu: Feb-14-2022

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//