unitu à l'American MAGIC SHOW

Shaoxing City Kahn Trade Co.,ltd hà unitu à l'American MAGIC SHOW u 14-17 d'Agostu 2016. Fundatu in u 1933, MAGIC SHOW hè a più grande mostra di vestiti prufessiunale cumpleta in u mondu, è una di e mostre di vestiti cù a più alta rata di ritornu per i cumpratori è espositori.A mostra hè una mostra di vestiti à grande scala chì integra u vestitu di l'omi, u vestitu di e donne, u vestitu di i zitelli, u vestitu high-end è i tessuti di vestiti.A scala di ogni mostra hè quasi 200.000 metri quatratu.
Circa 3,500 espositori portanu quasi 4,800 marche di 20,000 tippi di prudutti, attraendu quasi 100,000 visitatori prufessiunali da più di 110 paesi è regioni in u mondu.SOURCING AT MAGIC hè una zona di pruduzzione internaziunale è di trasfurmazioni cù un posizionamentu chjaru.I principali cumpratori sò grandi cumpratori, rivenditori, grossisti di marca, cum'è LEVI'S, ANNE KLEIN, è grandi rivenditori (cum'è MACY'S, WALMART, JCPENNEY, etc.) Un visitatore regulare à l'area di mostra.L'espositori di l'America di u Nordu (cumpresi i vestiti di l'omi è di e donne) sò ancu pussibuli cumpratori di espositori da SOURCING.L'area di l'esibizione di u tessulu mostra diversi tessuti, accessori, accessori di vestiti, etc. L'area hà sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni è hà effetti evidenti.
nutizie (9)

Siccomu l'esposizione MAGIC ghjoca un rolu pivotale in u voluminu di transazzione attuale di vestiti, tessuti è accessori in i Stati Uniti per tuttu l'annu, i vostri cumpratori di destinazione puderanu cunsiderà visità altre mostre più tardi, ma definitivamente sceglienu di visità a mostra MAGIC per una sola. smette di shopping.cumprà.In u ghjugnu 2013, MAGIC hà acquistatu WSA, chì era inizialmente sponsorizatu da WORLD SHOE ASSOCIATES.A zona di scarpi hà ghjucatu un rolu pivotale in u MAGIC SHOW in Aostu, è l'area hà sviluppatu da 3 volte.Hè diventata a mostra di calzature più impurtante in i Stati Uniti.
nutizie (11)
Sicondu statistiche, l'esposizione attrae 100 000 visitatori prufessiunali da 110 paesi è regioni in u mondu per negocià;più di 3,600 espositori purtatu circa 21,000 tippi di prudutti da circa 5,000 marche;52% di l'espositori sò vinuti da u livellu di decisione;80% di i visitori aspettanu di truvà novi partenarii attraversu a mostra;U 75% di i visitori facenu ordini à a mostra.


Tempu di Postu: Feb-14-2022

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//