Unisci à l'American International New York TEXWORLD

Shaoxing City Kahn Trade Co.,ltd hà unitu à l'American International New York TEXWORLD u 22-24 di Ghjennaghju 2018. L'American International New York TEXWORLD hè attualmente a più grande mostra di acquisti di tessuti è accessori in l'America di u Nordu. Hè ospitata da a cumpagnia di Francoforte. L'ecunumia di i Stati Uniti si ricupera fermamente, hè una excelente opportunità per l'imprese chinesi per entra in u mercatu di tessili è tessuti di i Stati Uniti!I cumpratori sò principalmente grandi importatori è grossisti da i Stati Uniti, u Canada è l'America Centrale è Sudamerica.A mostra hè assai prufessiunale è hà un gran numaru di ordini.
nutizie (1)
Hè apertu solu à i visitori prufessiunale prufessiunale.Hè a più grande fiera prufessiunale di tessili è vestiti nantu à a costa est di i Stati Uniti. L'esposizione hè duie volte à l'annu in a primavera è u vaghjimu è hè aperta solu à i visitori prufessiunali. New York, cum'è unu di i centri di moda di tuttu u mondu. mondu, TEXWORLD riunisce i pruduttori di tessuti impurtanti in l'America di u Nordu ogni annu.

nutizie (6)
Hè una di e fonti impurtanti per i fabricatori di tessuti per pianificà e tendenzi di a moda di a prossima stagione, è hè ancu una basa impurtante per parechji pruduttori internaziunali di vestiti per truvà materie prime.Dapoi u 2010, a cumpagnia di Francoforte hà cooperatu cumplettamente cù u Cunsigliu Chine per a prumuzione di u Branch di l'Industria Tessile di u Cummerciu Internaziunale, è hà tenutu a mostra di vestiti APP è a mostra di tessili per a casa HTSE in u stessu tempu cum'è a mostra di tessili d'autunno Texworld, è hà ottinutu boni risultati.Cum'è un grande mercatu d'esportazione di tessili, a nostra cità hè stata in cuntattu cù u CCPIT Textile Industry Branch per parechji anni per custruisce una piattaforma per l'espositori di a nostra cità, è hà urganizatu un gruppu per participà à a mostra di New York, chì hè stata largamente elogiata da l'imprese. .

Ancu l'esibizione ùn hè micca stata stabilita per un bellu pezzu, hà sviluppatu gradualmente in una piattaforma impurtante per i fabricatori di tissuti di tuttu u mondu per vede a so forza in i Stati Uniti, cunducendu scambii estensivi è transazzione cummerciale;Grande, prufessiunale è cunnisciuta in u mondu sanu, hè statu ancu ricunnisciutu da parechji espositori.


Tempu di Postu: Feb-14-2022

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//