Cumu sò selezziunate i tessuti eccellenti?

Cù a migliione di i standard di vita, più è più attente hè pagata à a qualità di i tessuti di casa in Cina.Quandu cumprate i bisogni di ogni ghjornu in u mercatu, duvete vede più tela di cuttuni, tela di cuttuni di poliester, tela di seta, tela di satin di sita, etc. Chì ghjè a diffarenza trà sti tessuti?Quale tissu hè di megliu qualità?Allora cumu scegliemu?Eccu cumu sceglite u tissu per voi:

01

Sceglie secondu u tela

Diversi tessuti anu una diferenza qualitativa in u costu.I boni tessuti è u travagliu pò esse megliu vede l'effettu di u pruduttu, è vice versa.Quandu cumprà tessuti è cortini chì sò anti-shrinkage, anti-wrinkage, soft, flat, etc. Attenti è attenti à se u cuntenutu di formaldehyde hè dichjaratu nantu à l'etichetta di tela.

02

Sicondu a selezzione di prucessu

U prucessu hè divisu in prucessu di stampa è tintura è prucessu tessili.A stampa è a tintura hè divisa in stampa è tintura ordinaria, a stampa è a tintura semi-reattiva, reattiva è reattiva hè di sicuru megliu cà a stampa è a tintura ordinaria;tessili hè divisu in tessitura pianura, tela twill, stampa, ricami, jacquard, u prucessu hè sempre più cumplicatu, è i tessuti di maglia sò diventati più morbidi.

03

Verificate u logu, vede l'imballu

L'imprese formali anu un cuntenutu di identificazione di u produttu relativamente cumpletu, indirizzi è numeri di telefunu chjaru, è una qualità di produttu relativamente bona;I cunsumatori duveranu esse prudenti quandu compranu prudutti cù identificazione di u produttu incompleta, irregulare o imprecisa, o imballaggio di u produttu ruvida è stampa pocu chjaru.

04

odore

Quandu i cunsumatori compranu prudutti di tessili di casa, ponu ancu annunzià s'ellu ci hè un odore peculiar.Se u pruduttu emette un odore pungente, pò esse formaldehyde residuale è hè megliu micca cumprà.

05

sceglie u culore

Quandu sceglite i culori, duvete ancu pruvà à cumprà prudutti di culore chjaru, perchè u risicu di formaldehyde è a solidità di u culore chì supera u standard serà più chjucu.Per i prudutti d'alta qualità, a so stampata è a tintura di mudelli sò vivi è realistiche, è ùn ci hè nè differenza di culore, nè sporcizia, decolorazione è altri fenomeni.

06

Prestate attenzione à a collocazione

Cù a migliione di i standard di vita, u gustu di a vita di parechji cunsumatori hà cambiatu assai, è anu a so propria cunniscenza unica di a vita d'alta qualità.Per quessa, quandu compra tessili di casa, duvete amparà di più nantu à a cunniscenza di a collocazione, fate attenzione à L'abbinamentu di a decorazione.

Shaoxing Kahn hè stata impegnata in l'industria tessili per più di deci anni.Havi una pruduzzione di tela indipendente, ricerca è sviluppu, è squadra di vendita.Pò persunalizà cumplettamente disinni di mudelli unichi per i clienti.A pruduzzioni hè grande è a qualità hè alta.Unisciti à noi

wps_doc_0


Tempu di Postu: Dec-19-2022

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//