Edificiu Tour d'Autunno

Per aghjustà a pressione di u travagliu, creanu una passione, rispunsabilità, gioia di l'atmosfera di u travagliu, perchè tutti sò megliu impegnati in u prossimu travagliu.

L'urganizazione speciale di a cumpagnia hà duminatu l'attività di team building di "Unisce u core è raccoglie a forza è Inspiring the Back Spring", chì hà per scopu di arricchisce u tempu liberu di l'impiegati, rinfurzà ancu a forza di dispersione di a squadra, rinfurzà l'unità è a cooperazione. trà e squadre, è megliu serve i cummercianti è i clienti.

L'attività di furmazione di squadra hà rinfurzatu a cumunicazione è a cuuperazione trà l'impiegati, ma ancu chì tutti capiscenu profondamente chì a forza di una persona hè limitata, a forza di una squadra hè indestructible, u successu di a squadra hà bisognu di i sforzi cumuni di ogni membru di noi. !

Comu dice, u monofilamentu ùn faci micca una linea, un arbulu unicu ùn face micca un boscu!U stessu pezzu di ferru, pò esse serratu è funnutu, pò ancu esse raffinatu in azzaru;U stessu squadra, pò mediocrità, pò ancu ottene grandi cose, una squadra hà una varietà di roli, ognunu hà da truvà a so pusizioni, perchè ùn ci hè micca un individuu perfettu, solu un squadra perfetta!

a nostra cumpagnia hè un fabricatore è esportatore prufessiunale chì si preoccupa di u disignu, u sviluppu è a produzzione di tela di cuttuni, poliester, tela di rayon, tela di lino, tela di seta, etc.

zxczzxcz


Tempu di Postu: Nov-17-2022

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//