Cumu selezziunà i tessuti di cuttuni puri?

(1) Vantaghji di cuttuni puri

U vantaghju di u cuttuni puri hè chì hè più piacevule à a pelle è cunfortu.À u listessu tempu, se u fighjate in l'inguernu, u cuttuni puri hè relativamente caldu, sia un quilt o robba.E caratteristiche di u cuttuni puri sò in realtà U livellu di cunfortu hè più evidenti sottu a cundizione di equilibriu di l'umidità, è hè ancu relativamente durable.À u listessu tempu, s'ellu hè trattatu, u cuttuni puri hè ancu relativamente resistente à a trasfurmazioni.Sempre chì hè sottu à 110 gradi Celsius, basu ùn dannu micca u cuttuni puri.di qualcosa.Micca solu, u cuttuni puri ùn hè micca faciule per causà reazzioni allergii in i persone cù allergii.In fondu, purtendu vestiti di cuttuni puri o copre e cuttuni di cuttuni puri ùn pruvucarà rinite, pelle allergique è altri fenomeni.

selezziunà tessuti puri di cuttuni1

(2) Cumu identificà s'ellu hè puro cuttuni

1. Sicondu u sensu di a manu, cumparatu cù altri tipi di tissuti, i tessuti di cuttuni puri anu un sensu crudu è astringente, chì hè particularmente rusticu.

2. Fighjate à l'elasticità di u tela.Tessuti di cuttuni puri ùn sò micca assai elastici, è quasi alcuni ùn anu micca elasticità.Questu hè ancu a caratteristica di i tessuti di cuttuni puri.

3. A resistenza à u calore di u tela di cuttuni puri hè particularmente bona.À 110 gradi, u tela solu evapora l'umidità è ùn pare micca.Scorching è shrinkage, mentri àutri tissuti s'induriscenu è shrinking.

4. U tessulu di cuttuni puri hè assai igroscòpicu è si senti còmode contru a pelle.Inoltre, i tessuti di cuttuni puri sò particularmente propensu à arrughe dopu à esse messi in acqua è ùn anu micca elasticità.

5. Tessuti di cuttuni puri ponu esse identificati per ardenti.Dopu avè igniting tessuti di cuttuni puri, a cendra serà pulverosa è ùn ci hè micca granu.Nisun gustu piccante.

6. U tela di cuttuni puri ùn soffre micca l'electricità statica.Pudete strofinate u tessulu di cuttuni puri, è poi aduprate qualchi pezzi di carta.S'ellu ùn aspira micca, prova chì hè pura tela di cuttuni.

(3) Cumu identificà a qualità di tela di cuttuni

1.Verificate s'ellu a struttura di a superficia di tela hè stretta, s'ellu ci sò difetti, s'ellu si senti còmode, è se u culore hè luminoso.A tela cù una tessitura stretta, senza difetti, manicu còmode è culore luminoso hè di bona qualità, è vice versa.

2.Fighjate à a dimensione di u cuntu di filatu, perchè a dimensione di u conte di filatu di cuttuni hè strettamente ligata à a qualità.Sicondu u metudu di calculu britannicu, u più grande u filatu, u più fine u filatu, è u megliu a qualità di u tela;u più chjucu u filatu, u più grossu u filatu, è u peghju hè a qualità di u tela.Per esempiu, a qualità di tela di filatu 60-count hè megliu cà quella di tela di filatu 40-count.

selezziunà tessuti di cuttuni puri 2

I tessuti venduti da ShaoXing KAHN sò di alta qualità, stampa di moda è serviziu prufessiunale, chì sò stati ben accolti da a maiò parte di i cumpratori, u nostru vanta una cifra di vendita annuale chì supera da 30 milioni à 50 milioni di USD è attualmente esportendu u 95% di a nostra pruduzzione. in u mondu sanu.E nostre strutture ben attrezzate è un eccellente cuntrollu di qualità in tutte e fasi di produzzione ci permettenu di guarantisci a satisfaczione tutale di u cliente.

In u novu annu, i tessuti d'alta qualità portanu più tendenzi di moda à tutti


Tempu di posta: 04-Jan-2023

Vuleteuttene un catalogu di prudutti?

Mandate
//